CLASSIC

System 4-ro komorowych profili okiennych o grubości 62 mm z twardego PVC-U,
zestawienie profili uskokowe, zamknięte wzmocnienie stalowe ramy,
skuteczny system odwodnień.
Ukośna, zewnętrzna płaszczyzna profili i listew przyszybowych utrudnia zbieranie się zanieczyszczeń i ułatwia czyszczenie okien.
PRESTIGE

System 6-cio komorowych profili okiennych i drzwiowych, z
twardego PVC – U o grubości skrzydła 81 mm,
zestawienie profili półzlicowane,
liczne wewnętrzne ściany stabilizujące skrzydło i ramę,
poprawiają wytrzymałość zgrzanych narożników,
zapewniają większą sztywność oraz pewne mocowanie okuć,
wzmocnienie stalowe ramy z kształtownika zamkniętego,
umieszczonego w powiększonej komorze,
gwarantującego doskonałą statykę i bezpieczeństwo,
bardzo dobrą stabilność i odporność na odkształcenia.
THERMO COMFORT – 5 KOMOROWE

Z uwagi na coraz wyższe wymagania stawiane przez klientów, postanowiliśmy stworzyć nowoczesne okna pięciokomorowe, które przy atrakcyjnych cenach łączą w sobie walory estetyczne i użytkowe. Wprowadzając nowoczesną linię okien THERMO.
Nowoczesne pakiety szybowe o najlepszym współczynniku przenikania ciepła i podwyższonych parametrach dźwiękochłonnych pozwalają w znacznym stopniu ograniczyć koszty ogrzewania i w pełni korzystać z uroków domowego zacisza.
Zastosowanie ciepłej ramki dystansowej do zespolenia pakietu eliminuje problemy spalania sie pary wodnej na powierzchni szkła i podwyższa parametry termiczne okna.
Symetrycznie i łagodnie zaokrąglone nowe profile dodają oknom niepowtarzalnego wyglądu i elegancji, a przy tym ułatwiają utrzymanie okien w idealnej czystości.
Pięciokomorowe profile ram i skrzydeł o głębokości 7cm i współczynniku przenikania ciepła K=1,1 w znacznym stopniu zmniejszają koszty ogrzewania. Szara lub czerwona uszczelka oraz stylowa listwa przy szybowa wg życzenia klient, dodaje oknom elegancji i prestiżu.
Doskonała statyka konstrukcji dzięki ocynkowanym wzmocnieniom stalowym.
Trwałość niezawodność dzięki okuciom obwiedniowym.
Łatwość pielęgnacji i wygoda użytkowania dzięki wypełnieniu rowka okuciowego.